1 Aralık 2012 Cumartesi

Chris Hemsworth Empire Magazin'e SWATH Hakkında Konuştu!

Empire: Pamuk Prenses filmi iyi bir deneyim oldu mu? Görünüşe bakılırsa, çok cesur ve kirli bir iş.
Chris: Öyleydi. 3-4 ay boyunca ıslak ve kirliydim. Aynı zamanda SWATH'dan sonraki yeni filmim Rush için, kilolarımı vermeye çalışıyordum. Çekimlerde hava çok soğuktu ve dürüst olmak gerekirse; çok aç ve karamsardım! (Gülüyor.)

Empire: Sanırım bahsettiklerinizi filmde görmüştük.
Chris: Evet, anlattıklarım muhtemelen karakterime yansımıştır. Bunu birkaç kişi daha söylemişti. Ama bu iş; çok sade ve eğlenceliydi.

Empire: Pamuk Prenses'e devam filmi gelmesini bekliyor musunuz?
Chris: Bilmiyorum. Bu konuda hiç kimse resmi bir şey duymadı. Aslında bu konu hakkında Universal'dan herhangi biriyle de görüşmedim. Pamuk Prenses'e devam filmi gelmesi, sanıyorum ki insanların devam filmi izlemek isteyip istemediklerine bağlı.

Empire: Filmin hasılatı, devam filmi istedikleri yönünde...
Chris: Evet,  tabii ki. Karakterimi çok seviyorum. Fakat karakterim son düzenlemede çok değiştirildi, var olan birçok şeyi kestiler. Biraz bencilce olacak ama Avcı karakterinin senaryoda var olan her şeyinin filmde de olmasını isterdim fakat olmadı. Sanırım her zaman böyle oluyor. Sen film için 3 ayını harcıyorsun, çektiğin her sahnenin eklenmesini bekliyorsun; ama bu zor bir şey. Çünkü karakterimin filme uymayan bir geçmişi ve ikisi arasında çok daha iyi bir ilişki vardı... Karakterim çok daha iyi bir karakterdi, keşke filmde de öyle olsaydı.

Empire Magazin (Ocak 2013) - İlgili Taramalar
image host image host

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder