22 Mayıs 2012 Salı

Lily Cole'ün Snow White And The Huntsman Röportajı!


Bize filmdeki karakterini biraz anlatır mısın?

Lily : Ben Greta adında, savaşta yakalanan ve daha sonra Kötü Kraliçe'nin esiri olan köylü bir kızı canlandırıyorum.Daha sonra Ravenna, onun esas yaşam gücünü emer.

Kristen Stewart ve Charlize Theron ile çalışmak nasıldı?

Lily : Harikaydı, filmin inanılmaz bir oyuncu kadrosu var.Ben Kristen'in, gerçekten iyi bir Pamuk Prenses olarak oyuncu kadrosuna katıldığını düşünüyorum.Film oldukça karanlık bu yüzden karakterinin de gerçekten ona uygun bir tarafı var.Ve Charlize, onunla daha önce tanışmıştım ve gerçekten havalı ve inanılmaz bir kadın! O en sevdiğim aktörlerden biridir.Charlize çok parlak bir oyuncu bu yüzden onunla karşı karşıya ve yakından çalışmak benim için gerçekten çok iyi bir deneyim oldu.

Sete herhangi bir biçimde bağlandın mı?

Lily : Hayır, orda sadece takıldık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder