29 Mayıs 2012 Salı

Snow White And The Huntsman Berlin Hayran Etkinliğinden Yeni Röportajlar! (4 Video)


SWATH Londra galasında Charlize'e yaptığı el hareketi hakkında:

"Charlize komik bir şey söyledi ben de onunla dalga geçmek için öyle bir el hareketi yaptım. Resimlerden de gördüğünüz gibi gülüyorduk ve ciddi bir durum yoktu."

Yıllardır bu sektörde çalışmasına rağmen Kristen imajını ve stilini ön planda tutmuyor. Onun ilkesi "rahat olmak". Bugün elbisesinin altına da bez ayakkabı giymiş.

"Elbisemin topuklu ayakkabılarla daha iyi görüneceğini biliyorum, özellikle de resimlerde. Fakat ayağımda topuklu ayakkabılar varken hareket edemiyorum. Prömiyerlerde ve bu tarz organizasyonlarda kendim gibi olmak ve etrafta koşturmak istiyorum."

Paparazzilerle sorunları ve onlara iş birliği yapmaması, hayatını satmaması üzerine.

"Pek çok oyuncu bunu yapıyor ve meyvesini de alıyorlar. Ama ben öyle değilim, pazar günü dışarı yağlı saçlarla çıkan biriyim. Sokağa çıkıp havalı bir şekilde 'Merhaba dünya, Los Angeles'ta güneşli bir güzel bir öğleden sonra gezintiye çıktım' diyemem. Bence bu çok saçma."

Madchen.De

Sorulan sorular

1. SWATH çekimlerinin en güzel yanı neydi?
2. Kendi filmlerini sinemada mı yoksa televizyonda mı izliyorsun? 
3. Charlize Theron'la çalışmak nasıldı? 
4. At binme konusunda gerçekten bu kadar iyi misin yoksa dublör mü kullanıyorsun? 
5. Hangi sana daha çok benziyor? Pamuk Prenses mi Bella Swan mı?
6. Hiç kimsenin bilmediği ve yapmakta iyi olduğun bir şey...
7. Ne için saçını kesersin?

ZDF

Bild.De

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder