15 Mayıs 2012 Salı

Snow White And The Huntsman Basın Konferansında Gerçekleşen Röportajlar! (Toplam 15 video)

SWATH ekibinin Jake The Movie Guy ile röportajı


Kristen, Charlize ve Chris'in ET röportajı


Kristen'in E! röportajı


BDK Reviews röportajları


Celebuzz röportajları #1


Chris'le yarattıkları uyum hakkında:

"Eğer Avcı rolünü başka bir aktör oynasaydı bu gerçekleşmeyebilirdi. Bu kesinlikle Chris'in enerjisinden kaynaklanan bir şey."

Pamuk Prenses ve Avcı'nın filmdeki farklı ilişkileri hakkında:

"Çok iyi bildiğimizi düşündüğümüz ve tamamen karakterlerin kaderi üzerine kurulu bir hikayeyi farklı bir şekilde ele alma şansımız oldu. Kader her zaman sizi kollamaz demek istiyoruz. Bu size 'Kaderlerinde bir yanlışlık mı görüyorum? Nereye gidiyor bu iş?' dedirtecek bir durum. Fakat herhangi bir masal kuralını da çiğnemiyoruz burada."
--------------------------
Kristen, Rob ile birlikte Fifty Shades of Grey'in filminde oynayabileceklerini düşünüyor mu:

"Henüz kitabı okumadım. Yani bu yüzden bilemiyorum. Ama Rob'la tekrar bir filmde rol almak için can atıyorum. İyi bir ekip olduğumuzu düşünüyorum. Yer alacağımız film aşırı derecede ihtiraslı bir şey olmalı. Kitabın ne ile ilgili olduğunu bile bilmiyorum. Fakat ne olursa olsun onunla tekrar çalışmak isterim."

Movietapes röportajları - Kristen Stewart


Movietapes röportajları - Chris Hemsworth


Movietapes röportajları - Sam Claflin


Movietapes röportajları - Rupert Sanders


ET Canada Röportajı



PopSugar Röportajı

  

Access Hollywood Röportajı



Jeanne Wolf İle Röportaj



Teen.com Röportajı

   

UniversalPicturesTWN Röportajı

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder