4 Mayıs 2012 Cuma

'Snow White and the Huntsman' Ekibi 8 Mayıs'ta MTV First Programında Olacak

MTV News 8 Mayıs Salı günü yayınlayacağı "MTV First: Snow White and the Huntsman" programında fanlara filmden özel bir video sunacak. Stewart ve rol arkadaşları Charlize Theron, Chris Hemsworth ve Sam Claflin 7.56 PM saatinde MTV ekranlarında videoyu sunacak ve ardından da ekip MTV News'dan Josh Horowitz'in moderatörlüğünde MTV.com'da bir soru-cevap programına katılacak.




Programdan ufak bir tanıtım

 

Stewart, SWATH'taki İngiliz aksanından bahsediyor:

"Aksanımın üzerinde bir süre çalışma şansı yakaladığım için çok şanslıyım böylece işin içine direk dalmak zorunda kalmadım. Eğer önceden çalışma şansı yakalayamasaydım korkudan ne yapacağımı bilemezdim, çalışmalarım sayesinde filmin çekimlerine başladığımızda kendimden oldukça emindim. Belli başlı repliklere veya diyaloglara bağlıymışım gibi hissetmedim, iyiki böyle oldu çünkü söylemem gereken her şeyi önceden bilmem gerekseydi kendimi paralardım."

Stewart performansıyla yönetmen Rupert Sanders'dan da övgüler almıştı:

"Kristen çok tutkulu, duygusal ve sezgileri güçlü bir aktris. Bir yönetmenin bakış açısından onun ruh haline tanıklık etmek harika. Birlikte senaryo ve karakter üzerinde çok çalıştık, karakterinin hisleri konusunda beni sürekli bilgilendirdi ve karakterini beyazperdeye taşıma konusunda bana gerçekten çok yardımı oldu. Kristen pek çok aksiyon sahnesinde kendi rol aldı; at sürüyor, devasa uçurumlardan buz gibi sulara atlıyor, cücelerle savaşıyordu. Bu konuda fazlasıyla istekli."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder