13 Mayıs 2012 Pazar

Kristen Stewart'ın İngiltere Basın Konferansından Gelen, Terra Colombia İle Yaptığı Röportaj

Alacakaranlık vampir efsanesindeki rolüyle Hollywood'un en ünlü aktristlerinden biri haline gelen Kristen Stewart, şimdi daha derin karakterler ile ilgileniyor.

Ve belki de bu isteğini gerçekleştirmesine yardımcı olabilecek sadece tek bir yönetmen var : Meksikalı Alejandro Gonzalez Iñárritu.

Kristen, Gonzalez Iñárritu'nun işlerinin hayranı olduğunu ve onun ileriki işlerinde; onunla birlikte çalışabileceğini söyledi.

''Ben González Iñárritu ile çalışmak isterim, hemde yakın bir zamanda.''

Kristen, 1 Haziran'da  Snow White And The Huntsman'in Meksika galasında olacağını dün İngiltere'deki basın konferansında söyledi.

''Ben, onun güçlü mesajlarla, çok duygu dolu filmler yaptığına inanıyorum ve karakterlerine yansıttığı o yoğun duyguyu bende yaşamak istiyorum.''

Ve Kristen, González Iñárritu'un yönetmenliğine çok güçlü hayranlık duyduğunu söyledi ve kendisinin de bir yönetmen olma arzusunu dile getirdi.

''Ben bir film yapmak istiyorum, bu benim en büyük isteklerimden birisi.'' dedi Kristen Stewart.

Kristen belirli bir projeye sahip değil ama kısa filmler için bazı fikirleri var.

'' Sen, ne yaptığını bilen yönetmenlerle, onların talimatlarını izleyerek çalışıyorsan ve onlarla iletişimin çok fazlaysa; bu işinizi sevmeye başladığınızı gösterir.'' dedi Kristen.

Ve Kristen'ın ilerlemek için çok uzun bir yolu olduğu kabul edilse de, o hiçbirşeye gerek kalmadan her zaman hazırdır.

''Ben hiçbir şeyi zorlamak istemiyorum.Çünkü benim hırsım çok fazla değil.Herşeyin doğal olmasını istiyorum ve zaman içinde bir yönetmen olarak çalışmamın da mümkün olacağına eminim.''

Robert Pattinson'ın kız arakadaşı, Rupert Sanders tarafından yönetilen sonraki filmi Snow White And  The Huntsman'in bu yeni versiyonunda lider bir karakteri canlandırıyor.

Aksiyon ve özel efektler ile dolu bu destansı macerada Kristen, muhteşem ve eşsiz bir güzelliğe sahip olan Charlize Theron'un oynadığı, Kötü Kraliçe Ravenna tarafından yakalanan bir genç kadını canlandırıyor.

''Benim karakterimin en çok beğendiğim özelliklerinden biri; son derece hassas bir yapıya sahip fakat aynı zamanda güçlü, dürüst ve duygusal olmasıdır.'' diyor Kristen Stewart.

ÇEVİRİ BİZE AİTTİR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder