26 Haziran 2012 Salı

Charlize Theron'ın Sine Sinema Röportajı!

Snow White And The Huntsman'ın Kötü Kraliçe'si Charlize Theron, Sine Sinema Magazin'e açıklamalarda bulundu!

Sine Sinema : Böylesine kötü bir Kraliçe'ye karşı, bir prensesi oynamak sence nasıl olurdu?

Charlize : Bilmiyorum, prenses olan ben değilim. (Gülüyor.)

Sine Sinema : Küçükken hiç prenses oyunu oynadın mı?

Charlize : Hayır, ben prenses olmayı hiçbir zaman istemedim. Ben Splash Daryl Hannah gibi bir deniz kızı olmak isterdim.

Sine Sinema : Peki bu filmi ve bu rolü neden kabul ettiniz?

Charlize : Bu senaryoda çok ikonlaşmış bir hikaye potansiyeli gördüm. Hepimiz bu hikayeyi ezbere biliyorduk... Bu ezbere bildiğimiz hikaye, bir şekilde sıfırlanmış ve yepyeni bir şekilde  ortaya çıkarılmıştı. Ve bu çıkarılan hikayedeki mücadele bizi heyecanlandırdı. Bunca yıl sonra karakterlerin çok farklı bir şekilde yorumlandığını gördüğümde; aslında karakterlerin çok da kötü olmadıkları sonucuna vardım. Çünkü bu yeni hikayede Kristen, Kraliçe'ye meydan okuyordu. Yani bu hikayede hiçbir karakter tam anlamıyla iyi veya kötü değil. Bu savaşta sadece iki rakip yok. Biz bu savaşı, tüm insanlığa dayandırmak istedik... Yani olay; bazı fantastik güçlere sahip olan iki kadının gelip savaşması değil. O fantastik güçlerin hiçbiri gerçekliğe dayanmıyordu. Burdaki asıl amaç insanların farklı duyguları tatmasıdır.

Sine Sinema : Bu rol için nasıl hazırlandınız?

Charlize : Senaryoyu birçok farklı yazar defalarca yazdı. Biz filmin oyuncuları olarak, karakterlerin yaratılış sürecine şahit olduk ve bu bizim için büyük bir deneyim oldu. Rupert Sanders (Yönetmen), fantastik dünyada oldukça ünlü biridir. Onun görsel hafızasıyla yarattığı bu farklı dünya, gerçekten müthiş birşey! İnsanları etkilemek ve onları farklı bir dünyaya sürüklemek için, fantastik karakterim ve onun somutlaştırılamaz özellikleri arasındaki doğru dengeyi bulmaya çalıştım. Kendi kendime ''Ravenna gerçekten kim? Ne istiyor?'' gibi şeyler sormaya başladım. Birgün TV karşısında kanalları zaplarken Shining Jack Nicholson'a rastladım. İşte o sırada, onun performansı bana ilham verdi. Nicholson bu filminde, bir otelde hapis edilmişti ve her geçen gün daha fazla deliriyordu. Tıpkı Ravenna gibi! Ravenna kendi kalesinde yavaş yavaş kapana kısılıyordu ve çok az zamanı vardı. Ve bu kısacık zaman içinde Pamuk Prenses'in kalbine sahip olmalıydı.

Sine Sinema : Klasik Pamuk Prenses masalında, Kötü Kraliçe oldukça saplantılı görünüyor. Fakat bu yeni hikayede biraz daha farklı bir yaklaşım yapılmış.

Charlize : Güzellik, benim gücüm. Pamuk Prenses ve Ravenna, 8 yaşlarındayken annelerini kaybetmiştir. Pamuk Prenses'in annesi ona iyiliği ve saflığı aşılarken, Ravenna'nın annesi ona, sonsuza dek güçlü kalmanın tek yolunun genç ve güzel kalmak olduğunu öğretmiştir.

Sine Sinema : Kötü Kraliçe rolleri genelde yaşlı oyuncular tarafından oynanır. Ama siz?

Charlize : Ben rolüme hazırlık aşamasında bana ilham kaynağı olmaları için, bazı aktrislerle çalıştım. Ve Ravenna'nın orjinal hikayeye yakın bir Kraliçe olduğunu düşünüyorum. Karakterim filmde yaklaşık 400 yaşında. Ama fiziksel olarak çok çekici! (Gülüyor.)

Kaynak : ladycharlize
Çeviri : SWATHTurkey


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder