3 Haziran 2012 Pazar

Kristen SWATH'ın Devam Filmi Hakkında Konuşuyor.



Kristen Stewart 'Snow White and the Huntsman'ın devam filmi için şimdiden hazır!

''Hiç düşünmeden yer alırım,'' diyor Stewart. ''Bu projenin arkasındaki insanlar SWATH'ın devamını iyi bir film olduğu ve bunu hak ettiği için yaparlar. Sadece daha fazla para kazanmak için değil.''

Ve bu projede Alacakaranlık'taki gibi bir durum da yok çünkü hiç kimse SWATH'ın devam filmi için anlaşma imzalamış değil. ''İlle de devam filmi çekmek zorunda değiliz,'' diyor Stewart. ''Ve bence bu da en güzel nokta. Bu konuda herhangi bir baskı söz konusu değil. Ama filmi/hikayeyi genişletmek harika olurdu.''
Stewart'ın küçükken Pamuk Prenses hayranı olmadığına inanmak zor.
''Çekimlere başlamadan önce filmini izledim. Bana referans sağlaması için değil sadece eğlence olsun diye izledim.''

Favori çocuk hikayeleri konusunda ''Prensesli olanlarla pek alakam yoktu ki bu da bence benim gibi biri için sürpriz değil,'' diye ekliyor. ''Ormanın Kitabı ve Robin Hood gibi hikayeleri daha çok severdim.''

SWATH'ta prensi canlandıran Sam Claflin ise şöyle diyor: ''Çocukken ailem bana adı 'Twisted Tales' (Değiştirilmiş Masallar) diye bir kitap almıştı. Kitaptaki tüm masallar tamamen değiştirilmişti. Mesela Sindirella'nın sonunda Prens onun bir prenses olmadığını anlıyor ve kafasını uçuruyordu.''

Bu Stewart'ın hoşlanabileceği bir şeye benziyor değil mi?

''Eminim hoşlanırdım,'' diyor gülümseyerek. ''Kulağa çok eğlenceli geliyor.''
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder