6 Haziran 2012 Çarşamba

Kristen'in Kırmızı Halı Haberleri İle Görüşmesi...




Böyle ikonik bir rol alman konusunda hiç tereddütün var mıydı ?

Kristen : İlk başta şaşırdım.O zaman Breaking Dawn'ı yapıyordum. Başka hiçbirşeye odaklanmak istemedim. Hiçbirşey okumak istemedim.Onlar bu yeni projeyi böyle büyük bir fırsatla itiyorlardı ve bu Snow White'tı. Gerçekten bendim ? Bunun gerçekten iyi bir fikir olduğunu düşünüyorsunuz. Sonra çok hızlı bir şekilde daha şimdi kuşları cıvıldayan evini temizlemekten daha fazlasını yapan ideal bir kadına böyle yeni bir modern yol sunulduğunu farkettim.

Neden Snow White'ın bu versiyonu için bu zamanın dogru olduğunu düşünüyorsun?


Kristen : Bence Snow White anlatmak için harika bir hikaye.Çünkü onun hakkında bildiğimiz; temizlik yapması, kuşları cıvıldatması. Hepsi bu. Ama bilirsiniz zaman değişti. eğer şimdi bir peri masalı anlatacaksanız ve etki yaratacaksanız onu gerçekten tehlikeli bir dünyanın içine koymanız ve onu hayata kalabilmesini görmeniz gerekli.Ve bunu yaparken oldukça iyi bir iş çıkardığımızı düşünüyorum.

Onu böyle güçlü bir karakter yapan nedir?

Kristen : Bu temel olarak erkek gibi hareket etmeyen çok istikrarlı, çok güçlü olan bir kişiden daha fazlası. Bence şu günlerde herkesin yaptığı da bu. Bence o aslen bir kadın.onu çok seviyorum . Harika olduğunu düşünüyorum.

Yeni Snow White 'ın kızlar için bir rol modeli olduğunu düşünüyor musunuz ?

Kristen : Onun kendi ayağının üzerinde durabilmesi harika ve o tuhaf bir erkek taklidi yapmıyor. Çok istikrarlı ve güçlü.Birşeyleri halletmesi için yüksek sese ve suratınıza gerek yok.Herşey zihninde güçlü olması ile ilgili.Ama bence onları girl power filmlerindeki gibi çağırmamak gerçekten önemli. Siz ' Ah bir kız olarakk güçlüsün kuvvetlisin neden ? diye niteler nitelemez, artık içinde yaşadığımız şey gerçek dünya değil.

Senin karakterin ve Chris Hemsworth’s avcısı arasındaki ilişki nedir ?

Kristen : Bence avcı onu uyandırıyor ve gerçekten kurtarıyor. Ama aynı zamanda ölmeden önce avcıya onun gercek hayatını üzerine alma şansının verildiğinin farkına varıyor.Bunun gerçekten onunla bir ilgisi yok.bu gerçekten hiç kimsenin bir neden olarak yapmayacağı birşeyi anlamanda, gördüğün ışığın farkında olmandan daha fazlası.O an sadece jetonun düştüğü an. Bu Joan of Arc anı ; kafanın içinde bütün sesler anlam ifade ettiği zaman.

Gözle görülür biçimde hayranlar bu filmden ne bekleyebilir?

Kristen : Pek çok görsellik oluyor.İlk önce bu film de oynamak istememin sebebi de bu.Demek istediğim Ruper içinde yaşamak istediğim bir dünya yarattı.Herkes bunun tamamiyle karanlık ve çarpıtılmış olduğunu düşünüyor. Ama gerçekten çok güzel ve zamanlar inanılmaz derecede etkileyici. Bu yüzden herkese korkutucu gelen bana eğlenceli geliyor.
 
Ve Kristen'in On-Stage Röportajı sırasında söyledikleri :

Snow White olmak istemeni ne sağladı ?

Kristen : Gerçeği gerçekten seviyorum.Taklit yapmıyorduk. Ekranda gerçek bir rahatsızlığı izlemek çok daha soğuk. Çoğu zaman donduğumu veya kaslarımın çekildiğini size söyleyebilirim.Bu işte istediğin şey yapabildiğin kadar gerçek deneyime yaklaşıp almaktır.

Chris Hemsworth herkese onu nakavt ettiğinizi söylüyor. Bunun hakkında nasıl hissediyorsunuz?

Kristen : O ağlayan bir bebek hepsi bu ! Bunu yapmayı istememiştim ve o hala bu kini tutuyor. Olayın ne olduğunu bilmiyorum.
Filmde birine tekmeyi basıyorsunuz bu neden size  itiraz edildi ? Emin değildim. K*ç diyebilirdim. P*po dedim bir kaç saniye önce.Hala kalan bir kız iken film güçlendiren bir kızı oynamanın çok harika olduğunu düşündüm.sanırım son zamanlarda kız  gücü filmlerinin sadece  kızların   başka birilerini taklit etmesi hakkında olduğu gibi görünen  pek çok senaryo okudum.Bence bunun yerine  kendine güvenmekle alakalı olmalı. Bunu oldukça iyi gösterdiğini düşünüyorum.

Ata binmeyi gerçekten sevmiyorsunuz.Sizin için en büyük zorluk bu muydu?

Kristen : Atları çok seviyorum. Onlara bayılıyorum. Sadece binmeyi istemiyorum.Bu engelleri aşma zorunluluğunun  önemli olduğunu düşünüyorum.Bu filmi yapmak istememin diğer sebeplerinden biriside buydu.Korktuğum çok fazla şey vardı.Bilirsiniz onları elmalarla beslemeyi ve eyer etrafında koşmalarını izlemeyi tercih ederdim.Bu gerçekten benim şeyim değil ; beni çok korkuttu. Hatta size anlatmaya başlayamam bile !
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder