2 Haziran 2012 Cumartesi

Kristen'in Havalı Aksiyon Başlangıcı!


Kristen Stewart'ın Pamuk Prenses versiyonu ile tanışın, Snow White And The Huntsman'da cüretkar ve kılıç tutkusuyla kendinden geçmiş bir prenses ve Kötü Kraliçe arasındaki destansı bir savaş var!

''Ben kayalıklardan atlamak ve ata binmek zorunda kaldım.'' diyor 22 yaşındaki aktris. 4 kişilik bir kavga sahnesinin çekimi sırasında Kristen, el bağını incitmiş ve bu konuda şöyle diyor '' Ben sürekli kendime zarar verdim.''

Stewart şuan Alacakaranlık serisinde birlikte rol aldığı 26 yaşındaki Robert Pattinson ile çıkıyor.

Soru : Böylesine sert bir Pamuk Prenses'i oynamak size ne hissettirdi?

Kristen : Müthiş hissettirdi! Ben her zaman dehşet bir aksiyon filmi yapmak istemiştim ve şimdi de daha fazla yapmak istiyorum.Bu film Alacakaranlık'tan tamamen farklıydı!

Soru : İngiltere'de filmi çekerken Charlize ile yakınlaştınız mı?

Kristen : Evet. Biz benzer bir enerjiyi paylaşıyoruz. O çok korkutucu gözüküyor ama onun yanındayken asla kötü hissetmezsiniz ve onu etkilemek istersiniz!

(Çeviri Bize Aittir.)

Empire Magazin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder